Zwroty i reklamacje
Klient będący osobą fizyczną ma prawo do zwrotu towaru lub jego wymiany w ciągu 30 dni od dnia zakupu bez podania przyczyny. Warunkiem otrzymania zwrotu jest wypełnienie formularza zwrotu i przesłanie go wraz z dowodem zakupu na adres mailowy [adres e-mail] oraz odesłanie zakupionych towarów na wskazany adres lub dostarczenie ich do jednego z punktów sprzedaży.
Klient może dostarczyć zwracane produkty sam lub w porozumieniu ze sprzedającym, skorzystać ze wskazanej przez sprzedającego metody dostawy. W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy Państwu koszty dostawy, o ile wybrana przez Państwa forma dostawy nie przewyższa kosztów dostawy zaproponowanej przez sprzedającego.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest zwrócenie go w nienaruszonym stanie, z uwzględnieniem oryginalnego opakowania. Zwrotu dokonujemy na wskazane w formularzu konto bankowe w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki lub dostarczenia towarów do wybranego punktu.
Adres do wysyłki:
Modus Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Zamieniecka 80/501
04-158 Warszawa
Punkty zwrotu:
Ploom Corner Hala Norblina
Żelazna 51/53, 00-841 Warszawa
Ploom Corner Hala Koszyki
Koszykowa 63, 00-667 Warszawa