Istotą merchandisingu jest optymalizacja ekspozycji produktów na półce sklepowej
W innym ujęciu merchandising jest sztuką zarządzania przestrzenią regałową, z wykorzystaniem zróżnicowanych elementów komunikacji z klientem. Celem działań merchandisingowych jest maksymalizacja sprzedaży, uzyskiwana poprzez wygenerowanie u konsumenta potrzeby zakupowej i moderowanie jej realizacji. Warto podkreślić, że 80% konsumentów podejmuje decyzję o zakupie dopiero, gdy znajdą się na terenie sklepu i poruszają się między regałami. To potwierdza wagę wdrażania optymalnych rozwiązań kształtujących biznes we właściwym kierunku.
Projekty merchandisingowe prowadzone przez naszą Agencję są realizowane na skalę ogólnopolską z udziałem rozbudowanej struktury operacyjnej. Dla uzyskania, jak najlepszych efektów, wykorzystujemy efekt synergii wynikający z połączenia klasycznych metod zarządzania pracą merchandiserów z nowoczesnymi narzędziami kontroli.
Współczesny biznes coraz częściej sięga po usługi outsourcingowe
które umożliwiają obniżać koszty, oszczędzać czas i co równie istotne przenosić odpowiedzialność za konkretne procesy organizacyjne na zewnętrznych profesjonalistów. W dalszej perspektywie outsourcing przyczynia się do podniesienia jakości świadczonych usług, wzrostu wydajności szeroko rozumianych zasobów, oraz doskonalenia wewnętrznych procesów zarządzania. To właśnie bezdyskusyjne i namacalne korzyści, jakie ze sobą niesie koncepcja outsourcingu spowodowały znaczny wzrost jej popularności. Nasza Agencja dzięki wieloletniemu doświadczeniu we wdrażaniu i prowadzeniu projektów outsourcingowych stała się w tym zakresie ekspertem. Oferujemy kompleksowy pakiet usług, zmierzających do zwiększenia przewagi nad konkurencją i obniżenia kosztów operacyjnych. Procesy są realizowane dwutorowo, począwszy od leasingu pracowniczego, skończywszy na budowaniu i zarządzaniu zespołem handlowym oraz przejęciu odpowiedzialności za realizację celów sprzedażowych.
Prowadzone przez nas badania rynkowe obejmują:
Field marketing obejmuje wszelkie działania umożliwiające prezentację produktów głównie w punkcie sprzedaży, czyli w miejscu, gdzie klient najczęściej decyduje o zakupie danego towaru
Tego typu strategie pozwalają nawiązać bezpośredni dialog z konsumentem, dzięki czemu producent wzmacnia swoją konkurencyjność i pozycję na rynku. Na potrzeby realizacji akcji wspomagających sprzedaż stawiamy do dyspozycji doświadczony zespół umiejętnie eksponujący produkt i podkreślający korzyści jego zakupu. Oferujemy kompleksowe prowadzenie różnorodnych projektów z zakresu field marketingu, w szczególności:
Modus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Spółka Komandytowa
Zamieniecka 80 lok. 501
04-158 Warszawa
NIP: 701 041 04 82
REGON: 147080396
KRS: 0000495900
MODUS Mirosław Cieślak
ul. Zamieniecka 80 lok. 501,
04-158 Warszawa
NIP: 6652107069,
REGON: 311592066
Agencja Pracy Tymczasowej - Certyfikat Ministra
Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej nr 15595 z dnia 02.02.2017
pon. - pt. 09:00 - 17:00
tel: (22) 290 42 06
fax: (22) 628 12 87